Повернення і обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливе в течію 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повна сума замовлення повертається покупцеві на карту Приват Банку, при отриманні цього товару компанією, або пересилається післяплатою Новою Поштою.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в тому, що діє Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.